Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Zavod GLAS, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetju:
Zavod GLAS, zavod za kulturo, umetnost, izobraževanje in osebno opolnomočenje Ljubljana
Cesta 24. junija 23
1231 Ljubljana – Črnuče
Matična številka: 8077614000
ID za DDV: 93421354
TRR: SI56 0400 1004 8425 396
Datum vpisa pri registrskem organu: 26. 10. 2017; registrski organ: Ajpes, izpostava Ljubljana
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV)
Telefon: 051 672 217
E-naslov: info@zavodglas.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost informacij
Zavod GLAS se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti storitev,
d) dostopnost storitev oz. izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročila in cene
Kupoprodajna pogodba med Zavod GLAS in kupcem je v spletni trgovini Zavod GLAS sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Zavod.a GLAS in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Naročilo bo odposlano najkasneje v treh delovnih dneh od nakupa.
Način plačila
Zavod GLAS omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu (UPN nalogu) na račun Zavoda GLAS,
- s Stripe-om na račun Zavoda GLAS,
- z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije.
Izdaja računa
Zavod GLAS po plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Reklamacije
Zavod GLAS ne vrača plačil, ki so bila izvedena kot prijava na posamezni dogodek.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Zavod GLAS lahko za preverjanje podatkov pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Varnost
Zavod GLAS uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Zavod GLAS in Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine.
Varovanje osebnih podatkov
- Zavod GLAS se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
- Zavod GLAS za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum nakupa.
- Zavod GLAS navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Zavod GLAS bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Zavod GLAS izrecno spoštoval.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Zavod GLAS in vsi podatki na njej, slike storitev, produktov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Zavod GLAS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, produktov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Zavod GLAS včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Zavod GLAS kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega produkta.
Pritožbe in spori
Zavod GLAS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zavod GLAS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zavodglas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavod GLAS bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Zavod GLAS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Zavod GLAS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zavod GLAS, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ljubljana, 24. april 2024
Barbara Vodnik,
direktorica